Raporty Funduszy

Copernicus Capital TFI S.A.

Logowanie

FAQ – Najczęściej zadawane pytania
 

 

1. Nie pamiętam hasła do zalogowania się na www.copernicus-tfi.pl - co zrobić?


Jeśli podczas próby logowania zapomniałeś hasła, naciśnij przycisk „Zapomniałeś hasła?”. Odzyskanie hasła będzie możliwe po wpisaniu loginu oraz  potwierdzonego numeru telefonu kontaktowego. Na numer telefonu kontaktowego zostanie przesłany sms z jednorazowym hasłem. Po wpisaniu hasła, zostaniesz poproszony o ponowne ustawienie nowego hasła, które od tej pory będzie wykorzystywane w trakcie następnych logowań.
 

 

 

2. Nie pamiętam loginu do zalogowania się na www.copernicus-tfi.pl - co zrobić?


Skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub skorzystaj z formularza kontaktowego w celu zgłoszenia problemu.
 

 

 

3. W jaki sposób mam się zalogować (pierwszy raz, kolejny raz) na www.copernicus-tfi.pl?


Jeśli posiadasz już login i hasło, które zostało nadane Ci w celu korzystania ze starszej wersji Panelu Raportów Funduszy – użyj ich i postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Jeśli jesteś nowym Uczestnikiem, na Twój kontaktowy adres e-mail podany na formularzu zapisów na certyfikaty inwestycyjne funduszu zostanie przysłany mailing, który będzie zawierał login oraz hasło tymczasowe. Po wpisaniu loginu oraz hasła tymczasowego otrzymasz wiadomość sms na wskazany numer telefonu zawierający kod weryfikacyjny, pozwalający na aktywowanie dostępu do Panelu.

Każde następne logowanie będzie odbywać się jednakowo, przy użyciu nadanego loginu oraz hasła, które podasz podczas pierwszego logowania.

Zapamiętaj login!
Będzie on służył zawsze podczas korzystania z Panelu Raportów Funduszy.
 

 

 

4. Nie mogę się zalogować mimo poprawnie wpisanego hasła i loginu – co zrobić?

 

    ● Sprawdź czy nie masz włączonego klawisza CAPS LOCK

    ● Skontaktuj się z Opiekunem Twojego Funduszu lub wypełnij formularz kontaktowy.

Być może Twoje konto zostało zablokowane.

Kontakt

* Pola oznaczone gwiazdką muszą zostać wypełnione